TISA, polsko-szwajcarska firma założona przez ekspertów z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży sportowej i technologicznej, została nowym oficjalnym sponsorem Legii Warszawa. Od początku sezonu 2021/22 logo firmy zagości na rękawku koszulek drużyny mistrzów Polski.
– Z wielką przyjemnością witam TISA wśród oficjalnych partnerów Legii. Od lat działamy wspólnie przy wielu innowacyjnych projektach technologicznych, dlatego cieszę się, że nasza współpraca jeszcze mocniej się zacieśnia. TISA to organizacja zorientowana na jakość, ugruntowana w branży sportowej, co sprawia, że idealnie pasuje do naszego klubu – powiedział prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski.
Oferta TISA obejmuje nie tylko spersonalizowane usługi wspomagające rozwój organizacji sportowych, ale także najwyższej jakości produkty cyfrowe, wśród których znajdują się między innymi UMPIRE, BRISK i WICKET. Oparte na nowoczesnych technologiach takich jak OTT, CIAM, SSO czy łańcuch Blockchain, produkty TISA wykorzystują pełen potencjał cyfrowych możliwości w sporcie.
– Legia Warszawa to klub, z którym współpracujemy już od wielu lat. Celem TISA jest pomaganie organizacjom i federacjom sportowym rozwijać się cyfrowo oraz technologicznie. Jesteśmy zachwyceni, mogąc zacieśnić naszą relację. Cieszymy się, że przyczyniamy się do dynamizacji postępów czynionych przez najbardziej utytułowany polski klub – powiedział założyciel TISA Mateusz Lentowczyk.
Źródło i foto: Biuro Prasowe Legii Warszawa